پرسش های متداول
ارائه دهنده پاسخ مفید و موثر برای سوالات رایج
پایگاه دانش
در برگیرنده اطلاعات و مطالب کاربردی ، مدارک و مستندات ، مقالات و اطلاعات فنی
مرکز دانلود
دسترسی به نرم افزار هایی که مجوز آنها را دریافت نموده اید
پیگیری امور  
مشاهده و پیگیری درخواست ها و موضوعات ثبت شده

پایگاه دانش

پایگاه دانش در برگیرنده اطلاعات مفید و ضروری است و این امکان را فراهم می کند که از منابع و محتویات موجود در آن استفاده نمایید. این بخش به منظور تکمیل سیستم خدمات آنلاین ، اطلاعاتی نظیر مقالات ، مستندات ، راهنمای آموزشی ، مدارک فنی و پاسخ سوالات متداول را ارائه می دهد.

مقالات کاربردی

چاپ گزارشات و انتقال به اکسل و غیره در سیستم اینترپرایز
ساختار گزارشات سیستم در قالب html بوده و به سادگی قابل ذخیره و انتقال می باشند. پیشنهاد می کنیم که به منظور چاپ گزارشات ، آنها را در حالت پیش نمایش چاپ ملاحظه نمایید و تنطیمات صفحه و همچنین حالت افقی ...
دریافت و ارسال خودكار ايميل توسط پلاتفرم
به منظور دسترسی به امکانات مدیریت خودکار نامه های الکترونیکی ، باید اطلاعات فنی مربوط به آدرس های ایمیل را در سیستم معرفی کنیم. هر کاربر می تواند با استفاده از بخش تنظیمات / پروفایل من ، مشخ...
راهبري پلاتفرم در ارتباط با درگاه آنلاين
فعال سازی حساب های کاربری جدید درگاه با بکارگیری یک مکانیسم رایج ، آدرس های ایمیل کاربرانی را که تازه ثبت نام کرده اند اعتبار بخشی می کند. این امکان زمانی فعال خواهد بود که وضعیت پارامتر مربوطه در فا...

مطالب عمومی

آشنايي با راهكار نوین مديريت و برنامه ریزی نيكراد
Nikrad Enterprise Platform بستری جامع و مدرن و پوشش دهنده کامل امور مدیریتی موسسات است. اين سيستم کليه کارمندان يک سازمان را تحت پوشش قرار مي دهد و با برقرار کردن يک اداره بدون کاغذ و با ساختاری کام...
مديريت ارتباط با مشتري (CRM) چيست؟
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک راه حل اصولی و مؤثر در جهت توسعه و سود آوری مؤسسات است و به صورت شگفت انگیزی موجب صرفه جویی در زمان ، کاهش هزینه ها ، بالا رفتن میزان فروش و افزایش رضایت و وفاداری مشتر...

منابع خارجی

سرويس دهنده پايگاه داده
سرويس دهنده وب
فن آوري سازماني جاوا
مرورگر فايرفاكس






Powered by Nikrad Enterprise Gateway

Copyright © 2024 Nikrad Hypersystems
All rights reserved