|
پرسش های متداول
|
این مجموعه از پرسش های متداول ، بخشی از سیستم پایگاه دانش می باشد که پاسخهای کوتاه و مفید برای بسیاری از سوالات رایج و پر تکرار ارائه می دهد.
|
پایگاه دانش
|
پایگاه دانش در برگیرنده اطلاعات مفید و ضروری به منظور تکمیل سیستم خدمات آنلاین است تا اطلاعات را به اشتراک بگذارد. اطلاعاتی نظیر مقالات ، مستندات ، راهنمای کاربران ، مدارک فنی و پاسخ سوالات عمومی و تخصصی.
|
فیلم های آموزشی
|
فیلم های آموزشی از بهترین و موثرترین امکانات برای آشنایی با محصولات و راهبری آنها به شمار می آیند. در هنگام ملاحظه فیلم ها ، ترتیب مباحث را از لحاظ پیش نیاز ها ، اصول اولیه و مبانی در نظر بگیرید.
|
مرکز دانلود
|
مرکز دانلود به عنوان یک سیستم اتوماتیک توزیع نرم افزار ، این امکان را فراهم می کند که به کلیه برنامه هایی که مجوز آنها را دریافت نموده اید دسترسی یافته و نسخه به روز رسانی شده آنها را دانلود نمایید.
|
درخواست پشتیبانی
|
اگر مطلب مورد نظر را در پایگاه دانش و یا راهنمای آموزشی سیستم ها یافت نکرده اید ، در این صورت می توانید درخواست خود را برای دپارتمان آموزش و پشتیبانی ثبت نمایید. همچنین امکان پیگیری امور و ثبت پاسخ فراهم می باشد.
|
کاربران می توانند از خدمات سرویس دهندگان عضو در شبکه متخصصین نیکراد بهره مند گردند. سرویس دهندگان موسسات و یا کارشناسانی هستند که ارائه دهنده خدمات مشاوره و استقرار سیستم برای محصولات و فن آوری های نیکراد می باشند. کاربران محترم درخواست خدمات مورد نیاز را به نیکراد اعلام می نمایند و به طور مستقیم از خدمات متخصص پیشنهاد شده از طرف نیکراد بهره می برند.
|
|||
خدمات عمومی
|
خدمات پیشرفته
|
یک متخصص مناسب به شما کمک می کند که از سیستم ها به نحو مطلوبی بهره برداری نمایید. اطلاعات و راهکار های ارزشمندی در مورد محصول ارائه داده و مهارت فنی و تجربه کاربردی را که طی سالیان متمادی استقرار سیستم به دست آورده است ، در اختیار شما قرار می دهد.
|
|