قواعد و شرایط

توافق نامه

این یک توافق نامه رسمی است ما بین شما کاربر گرامی و شرکت فناوری نیکراد (سهامی خاص). در صورت دریافت ، استفاده و یا خرید هر یک از محصولات و یا مشاهده محتویات ارائه شده در هر یک از صفحات این وب سایت ، شما موافقید که به قواعد و شرایط اعلام شده پایبند باشید. در صورت عدم موافقت با قواعد و شرایط اعلام شده ، لطفا از این سایت ، خدمات و محصولات ارائه شده استفاده نفرمایید و همچنین کلیه اطلاعات ، فایل ها و نرم افزارهای دریافت شده را از کامپیوتر خود حذف نمایید.

با توجه به اینکه کلیه محصولات و خدمات ارائه شده ، تابع عرف و قوانین کشوری و بین المللی می باشد و با در نظر گرفتن اینکه عرف و قوانین کشوری و جهانی در حال تغییر هستند ، این ضرورت وجود دارد که شرایط و قواعد مطرح شده در این توافقنامه پیرو تغییرات مذکور به روز رسانی شده و تغییر یابند. از این رو ضرورت دارد که کاربران به صورت دوره ای ، قواعد و شرایط مطرح شده را مورد ملاحظه قرار داده تا از آخرین تغییرات اطلاع یابند.

انواع پروانه کاربری

  • لایسنس دائمی

    در این حالت یک نسخه قابل نصب از نرم افزار مجهز به قفل نرم افزاری به مشتری تحویل و بر روی دستگاه کامپیوتری معین شده و صرفا برای استفاده همان موسسه ، شرکت و یا بنگاه اقتصادی نصب می گردد. بنابراین کلیه اطلاعات بر روی کامپیوتر مستقر در محل فعالیت مشتری ذخیره شده و مسئولیت مراقبت از اطلاعات صرفا بر عهده کاربران می باشد. سیستم های دائمی به صورت بسته های قابل نصب ارائه شده ، نصب ، نگهداری و عیب یابی از راه دور و به روش ریموت کانکشن انجام می شود.

  • لایسنس سالیانه

    کلیات لایسنس سالیانه همانند لایسنس دائمی می باشد با این تفاوت که مشتری مادامی که از محصول نرم افزاری استفاده می کند ، هزینه استفاده از آن را به صورت سالیانه پرداخت می نماید. در این حالت یک نسخه قابل نصب از نرم افزار مجهز به قفل نرم افزاری به مشتری تحویل و بر روی دستگاه کامپیوتری معین شده و صرفا برای استفاده همان موسسه ، شرکت و یا بنگاه اقتصادی نصب می گردد. بنابراین کلیه اطلاعات بر روی رایانه مستقر در محل فعالیت مشتری ذخیره شده و مسئولیت مراقبت از اطلاعات صرفا بر عهده کاربران می باشد. سیستم های سالیانه به صورت بسته های قابل نصب ارائه شده ، نصب ، نگهداری و عیب یابی از راه دور و به روش ریموت کانکشن انجام می شود.

  • سرویس ابری

    در این حالت نرم افزار صرفا بر روی سرور های شرکت نیکراد نصب شده و امکان بهره برداری از امکانات سیستم ها به روش دسترسی از طریق اینترنت و با استفاده از مرورگر وب امکانپذیر می باشد. بنابراین کلیه اطلاعات و فایلها بر روی سرور های شرکت نیکراد ذخیره و محافظت می شود. سرویس میزبانی ابری نرم افزار به صورت اجاره ماهیانه در ازای هر کاربر و با تنظیم صورتحساب به صورت سالیانه به مشتریان ارائه می گردد. برای بهره مندی از سرویس ابری باید هزینه حداقل 5 کاربر پرداخت شود. امکان ارتقاء سرویس ابری با محاسبه تفاوت بسته ها تا پایان دوره سالیانه فراهم است. همچنین انتقال از سرویس ابری به لایسنس سالیانه و دائمی بدون استرداد وجه باقیمانده تا پایان دوره امکانپذیر است.

در هر سه نوع پروانه کاربری ، مالک و صاحب امتیاز اصلی محصول نرم افزاری ، همواره شرکت نیکراد می باشد و کاربران صرفا مجاز هستند که طبق قواعد و شرایط مشخص و معین در جهت استفاده از محصول نرم افزاری اقدام نمایند. کاربران مجاز به تکثیر ، تقلید و یا کپی برداری کلی و یا جزئی از اصل و یا محتوای نرم افزار و یا دستکاری ، اقدام برای نفوذ ، جاسوسی و ایجاد اختلال در عملکرد سیستم نیستند و در صورت محرز شدن هر گونه تخلف ، کلیه خدمات قطع شده و ضمن توقف امکان استفاده از نرم افزار ، پیگیری از طریق مراجع قانونی انجام می شود.

پرونده کاربران

ارائه هر گونه خدمات و یا فروش هر یک از محصولات صرفا وابسته به تشکیل پرونده از طریق سایت وب شرکت و یا به واسطه کارشناسان نیکراد می باشد. کلیه‌ کاربران موظف به ارائه اطلاعات هویتی صحیح و واقعی در هنگام تکمیل فرم‌ ثبت ‌نام و یا اعلام به کارشناسان نیکراد هستند. کلیه اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان نظیر شماره تلفن ها ، نشانی ، پست الکترونیک و ... باید کاملا صحیح و معتبر باشد و مشتریان موظف هستند که همواره آخرین تغییرات را به اطلاع نیکراد برسانند و یا مستقیما از طریق سایت وب نیکراد در پرونده کاربری خود ثبت نمایند. مسئولیت مشکلات ناشی از عدم اطلاع رسانی از تغییرات مذکور صرفا بر عهده کاربران می باشد.

پشتیبانی

هر پكيج با لایسنس دائمی ، سالیانه و یا سرویس ابری ، منحصرا براي يك موسسه و با يك سال خدمات پشتيباني ارائه مي شود كه با تاييد نیکراد قابل تمديد مي باشد. خدمات پشتیبانی به صورت سالیانه ارائه می گردد و در زمان پایان دوره قابل تمدید می باشد. لازم به ذکر است که با تمدید لایسنس سالیانه و یا سرویس ابری ، خدمات پشتیبانی نیز بدون نیاز به پرداخت هزینه تمدید می گردد؛ در حالی که هزینه پشتیبانی سیستم های با لایسنس دائمی ، بر مبنای درصدی از ارزش محصول و با در نظر گرفتن تورم سالیانه محاسبه می گردد. فهرست برخی از خدمات قابل ارائه در دوره پشتیبانی بدین شرح است:

  • راهنمايي کاربران و پاسخگويي به سؤالات ايشان و ثبت و بررسي نظرات و پيشنهادات
  • رسيدگي به بروز مشکلات فني احتمالي که ضمن راهبري سيستم ها براي کاربران رخ مي دهد
  • بازرسي فني ، نصب و عيب يابي سیستم ها از راه دور توسط ابزارهای پیشرفته دسترسی از راه دور
  • ارائه نگارشهاي جديد و به روز رساني شده محصولات با کلیه امکانات اضافه شده ، به روش دانلود از سايت
  • ارائه خدمات توسط سيستم ارتباطی آنلاین به عنوان سريعترين و كارامد ترين بستر ارتباطي

نیکراد مجاز است که به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات ، در جهت انجام تغییرات فنی ، سخت‌ افزاری ، نرم‌ افزاری و یا در سطح زیر ساخت شبکه‌ اقدام نماید. در صورتیکه تغییرات قابل پیش بینی ، کنترل و برنامه ریزی باشد و احتمال تائیر گذاری و بروز وقفه در سرویس کاربران وجود داشته باشد ، نیکراد در جهت اطلاع رسانی از قبل اقدام می نماید و کاربران می بایست خود را با این تغییرات هماهنگ نمایند. پیامرسانی به روشهای مختلفی از جمله ارسال پست الکترونیک ، پیام کوتاه و همچنین اعلام در سایت وب و یا شبکه های اجتماعی قابل انجام می باشد.

نیکراد به منظور ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت ، از بهترین امکانات ، تجهیزات و دانش فنی بهره می برد. هدف ما ارائه خدمات پایدار و با کمترین میزان وقفه در سطح سرویس ها است ، مگر در مواردی که عوامل خارج از کنترل نظیر حوادث غیر مترقبه ، شرایط سیاسی و اجتماعی خاص ، تحریم ها ، مشکلات زیر ساختی ارتباطات اینترنتی و مشکلات نرم افزار هایی که تولید این شرکت نیستند مانع از اجرای روال متعارف گردد.

کاربران می بایست 10 روز پیش از تاریخ انقضاء سرویس خود اقدام به تمدید آن نموده و پس از پرداخت هزینه تمدید سرویس ، اطلاع‌ رسانی و پیگیری لازم را صرفا از طریق بخش تمدید پشتیبانی موجود در سایت وب به انجام رسانند. نیکراد مسئولیتی در ارتباط با پرداخت های بدون اطلاع ‌دهی توسط کاربران ندارد.

در صورت عدم تمديد به موقع دوره خدمات پشتیبانی و ايجاد فاصله ، امتیاز 25% تخفیف سالیانه که در کلیه قیمت گذاری ها لحاظ شده است منتفی می گردد. در این حالت قطع سرويس دهي به صورت پايدار و دائم تلقي شده و در صورت موافقت نيكراد به تمديد مجدد خدمات ، هزينه مربوطه افزايش خواهد يافت و يا جهت دسترسي به امكانات جديد مي بايست نسخه هاي جديد نرم افزار خريداري گردد.

آموزش و راهبری

نیکراد برای آموزش نصب و راهبری کلیه محصولات خود راهنمای آموزشی و مستندات جامع ، گویا و گام به گام ارائه می دهد. مطالعه دقيق و كامل راهنماي آموزشي جهت راهبري سيستم و همچنين دريافت خدمات پشتيباني پيش نياز و ضروري مي باشد.

قفل نرم افزاری

با هر پكيج با لایسنس دائمی و یا لایسنس سالیانه ، برای نسخه های تک کاربره و یا سرور (سرویس دهنده) ، در مجموع براي 4 دستگاه رايانه ، كد فعال سازي صادر مي گردد و دريافت كد 3 و 4 مستلزم گذشت يك و سه سال است. کدهای فعال سازی دوم و پس از آن ، صرفا در حکم پشتیبان می باشند. همچنین کاربران می توانند با پرداخت مبلغ معادل سی و پنج درصد از ارزش نرم افزار به نرخ روز ، صرفا برای همان موسسه ، کد فعال سازی اضافی دریافت نمایند. در نسخه های تحت شبکه ، در ازای هر کلاینت (سرویس گیرنده) در مجموع 2 بار کد فعال سازی ارائه می گردد که کدهای دوم صرفا در حکم پشتیبان می باشد. کدهای فعال سازی برای هر کامپیوتر پایدار بوده و می توانید به تعداد دفعات نامحدود هارد دیسک را فرمت نموده و یا پارتیشن بندی انجام دهید.

تکثیر و کپی برداری ، تخلف ، خرابکاری

هر پروانه کاربری با لایسنس دائمی ، سالیانه و یا سرویس ابری ، منحصرا براي يك موسسه و در حالت غیر قابل انتقال به غیر ارائه مي شود. کاربران مجاز به تكثير ، تقلید و يا كپي برداري كلي و يا جزئي از اصل ، محتوا ، طرح ، شمايل ، سبك و متد اجرائي نرم افزار نمي باشند. همچنین دستکاری ، اقدام برای نفوذ ، جاسوسی و ایجاد اختلال در عملکرد سیستم ها غیر مجاز است.

در صورت محرز شدن هر گونه تخلف ، کلیه خدمات قطع شده و ضمن توقف امکان استفاده از نرم افزار ، پیگیری از طریق مراجع قانونی انجام شده و شخص دریافت کننده پروانه کاربری ضامن و مسئول جبران کلیه خسارات مادی و معنوی وارد شده می باشد. لازم به ذکر است که در این حالت هیچگونه وجهی به مشتری متخلف از قواعد و شرایط و تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد شد. همچنین نام و مشخصات فرد متخلف به پلیس فتا ، اتحادیه ها و انجمن های صنفی و همچنین لیست سیاه شبکه های اجتماعی اعلام می گردد.

برخی دیگر از موارد تخلف: استفاده از سرویس ابری برای ارسال هرزنامه‌ ، ویروس‌ و یا تعداد انبوه ایمیل برای دیگران بدون اجازه‌ آنها. نصب یا استفاده از هر گونه برنامه ، کد و یا اسکریپت که موجب اختلال در عملکرد سیستم و یا سرور گردد. تلاش برای دسترسی به اطلاعات سایر کاربران. کنجکاوی و آزمایش آسیب پذیری سیستم ، سرور و یا شبکه. تلاش عامدانه برای پر کردن فضای سرور و تجاوز عمدی از محدوده منابع اختصاص یافته به مشتری.

هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور و یا قانون جرائم رایانه‌ای خلاف باشد نیز تخلف از قواعد و شرایط ارائه محصولات و خدمات محسوب می‌ گردد و در صورت بروز آن ، قطع سرویس ها و یا توقف امکان استفاده از محصولات از طرف نیکراد انجام پذیرفته و کلیه حقوق از مشتری سلب می گردد.

حفاظت از داده ها

در لایسنس دائمی و همچنین لایسنس سالیانه ، كاربران مي بايست عهده دار تهيه منظم نسخه هاي Backup جهت حفظ و نگهداري اطلاعات وارد شده در سيستم باشند. توصیه می گردد که کاربران به سيستم پشتيبان گيري خودکار اکتفا نکنند و تهيه نسخه هاي پشتيبان را به صورت روزانه و منظم به انجام رسانده و همچنین در مکاني خارج از کامپيوتر سرويس دهنده آرشیو نمايند. افزون بر این پیشنهاد می شود که با استفاده از تجهیزات برق اضطراری مانع از نوسانات و قطع برق شوید.

در سرویس ابری ، کلیه اطلاعات و فایلها بر روی سرورهای نیکراد ذخیره و محافظت می گردد. نیکراد از بهترین تجهیزات و روش ها برای تهیه نسخه های پشتیبان بهره می برد. کلیه سرور ها در شرایط فیزیکی امن و با تهویه مناسب قرار داشته و مجهز به تجهیزات برق اضطراری ، دیواره آتش ، مانیتورینگ آنلاین ، سیستمهای تشخیص نفوذ ، پهنای باند وسیع و سایر امکانات کاربردی و امنیتی می باشند. در صورتیکه کاربران سرویس ابری تمایل داشته باشند که یک کپی از اصل اطلاعات آنها (شامل پایگاه داده و فایلهای سیستم آرشیو) به ایشان تحویل داده شود ، این امکان در ازای دریافت هزینه مربوطه و بر مبنای حجم فیزیکی اطلاعات فراهم می باشد. کاربران موظف هستند که 10 روز پیش از تاریخ انقضاء سرویس خود اقدام به تمدید آن نمایند. در غیر این صورت نیکراد مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات ، داده‌ ها و فایلهای مشتری پس از تاریخ انقضاء نخواهد داشت.

کاربران موظف هستند که از پسوردهای خود محافظت کرده و حداقل از هشت کاراکتر متشکل از اعداد و حروف استفاده نمایند. مسئولیت کلیه اطلاعات ، فایلها و مطالب قرار گرفته در فضای تخصیص داده شده در سرور ها ، بر عهده‌ کاربر است و در صورت مشاهده هر گونه موردی که اثر مخرب و یا آلودگی ویروسی داشته و یا ناقض قوانین داخلی و یا بین ‌المللی باشد ، موارد بدون اطلاع قبلی از سرور حذف خواهد شد.

نیکراد تمام امکانات خود را در بالاترین سطح امنیتی و به منظور حفظ محرمانگی و محافظت از کلیه‌ داده‌ ها و اطلاعات موجود در پایگاه داده و یا فضای تخصیص داده شده به سرویس مشتری به کار می برد و تحت هیچ شرایطی آنها را در اختیار اشخاص و یا سازمانهای ثالث قرار نخواهد داد ، مگر در مواردی که حکم قانونی صادر شده باشد و یا کاربر در جهت خرابکاری و یا سوء استفاده از سیستم ها و سرویس ها اقدام نموده باشد.

تغییر قیمت

نیکراد مجاز است که با در نظر گرفتن بهای تمام شده سرویس ها در سطح زیر ساخت ، هزینه های کارشناسی ، هزینه های اداری و پرسنلی ، هزینه های حقوقی ، تورم سالیانه ، نرخ ارز و همچنین آئین نامه های اجرائی از طرف اتحادیه ها و انجمن های صنفی در جهت تغییر قیمت محصولات و خدمات اقدام نماید. تغییرات قیمت در هنگام تمدید و یا ارتقاء سرویس ها و محصولات اعمال می گردد و مشتری باید تغییرات قیمت را بپذیرد. کلیه پیش فاکتور های صادر شده حداکثر برای مدت 10 روز اعتبار دارند ، مگر اینکه مدت اعتبار مشخصی در پیش فاکتور درج شده باشد.

متن لایسنس

نیکراد محصولات خود را در شورای عالی انفوراتیک و همچنین اداره Copyright در سطح جهانی به ثبت رسانیده و تاییدیه فنی اخذ نموده است.
برای دریافت و مطالعه نسخه کامل License نرم افزار ثبت شده در اداره کپی رایت بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید.


نسخه قابل چاپ


Powered by Nikrad Enterprise Gateway

Copyright © 2018 Nikrad Hypersystems
All rights reserved