سیستم مدیریت کسب و کار نیکراد

شتاب دهنده موفقیت

راهکار نوین مدیریت کسب و کار در حوزه های مالی ، تجاری ، صنعتی (ERP)
با پلاتفرم اداری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کاملا یکپارچه

درخواست نسخه اختصاصی و 30 روز استفاده رایگان!
پکیج های
پرایم
مالی حسابداری ، خزانه داری جدول مقایسه درخواست دمو پرایم درخواست مشاوره
خدماتی حسابداری ، خزانه داری ، خرید ، فروش
تجاری حسابداری ، خزانه داری ، خرید ، فروش ، انبارداری
پکیج های
اکسپرس
مالی حسابداری ، خزانه داری ، اموال و دارائی کاتالوگ درخواست دمو اکسپرس درخواست مشاوره
خدماتی حسابداری ، خزانه داری ، اموال و دارائی ، خرید ، فروش
تجاری حسابداری ، خزانه داری ، اموال و دارائی ، خرید ، فروش ، انبارداری
تولیدی حسابداری ، خزانه داری ، اموال و دارائی ، خرید ، فروش ، انبارداری ، تولید
پکیج های
اینترپرایز
Core امور اداری و CRM کاتالوگ درخواست دمو اینترپرایز درخواست مشاوره
Pro امور اداری و CRM ، خرید ، فروش
Advance امور اداری و CRM ، خرید ، فروش ، انبار ، حسابداری ، خزانه داری ، اموال
Ultimate امور اداری و CRM ، خرید ، فروش ، انبار ، حسابداری ، خزانه داری ، اموال ، تولید
* در پکیج های اکسپرس و اینترپرایز تعداد انبار نا محدود است و امکان استفاده از امکانات تکمیلی وجود دارد:
پرسنلی ، حقوق و دستمزد ، قرارداد ها ، حسابداری پروژه ، تعریف مراکز هزینه ، شعب و امکانات ارزی
طراحی فرم های اطلاعاتی و فرایند های گردش کار اتوماتیک

کسب و کارتان را ساده کنید!

بستر ساخت یافته

سیستم اینترپرایز با بهره از پلاتفرم فرایند مدار و ساخت یافته ، الگوی مدیریتی نوینی را ارائه می دهد تا مدیریت کسب و کارتان یکپارچه شود. تکنولوژی ساخت آن تحت وب بوده و ضمن امکان دسترسی کامل به اطلاعات از راه دور ، یک اداره بدون کاغذ را برای شما برقرار می کند.

پلاتفرم نیکراد مناسب برای انواع مختلف اصناف طراحی شده. مدیریت کسب و کارتان را ساماندهی کرده و دید همه جانبه ای را از موسسه تان ، واحد هایش و گردش کارها ارائه می دهد.

فعالیت تیمی و سطوح امنیتی اطلاعات

سیستم طبقه بندی و محرمانه سازی قدرتمندی فراهم شده که می تواند انواع اطلاعات از جمله رویداد ها ، اسناد ، پرونده ها و غیره را به کاربران ، واحد ها و تیمها اختصاص دهد و داده ها را با سطوح امنیتی مختلف کنترل کند.

تقویم کاری
و برنامه ریزی امور

تقویم به پرسنل دید کلی نسبت به تمامی فعالیت ها می دهد. همچنین به افراد این امکان را می دهد که فعالیت ها و قرار های ملاقات کاری را برنامه ریزی کرده و سازمان دهی کنند.

کاربران می توانند برای خودشان و یا اگر اجازه داشته باشند برای دیگران قرار ملاقات هماهنگ کنند و در صورت داشتن سطح دسترسی مربوطه از برنامه های کاری یکدیگر با خبر شوند.

واحد ها ، پروژه ها و
همکاری گروهی

نیکراد یک مجموعه کامل از امکانات مورد نیاز برای همکاری تیمی و گروهی را همراه با تسهیلات ارتباطی پیشرفته ارائه می دهد تا بهره وری کسب و کار شما افزایش یابد.

تعیین واحد های کاری ، پروژه ها و تیم ها روش بسیار موثری برای دسته بندی فعالیتها و تقسیم کار بین بخش های مختلف یک موسسه است.

پروفایل اشخاص
و تاریخچه رویداد ها

به راحتی پروفایل و اطلاعات مشتریان و تامین کنندگان خود را مدیریت و ساماندهی کنید ، رویدادهای مرتبط با ایشان را پیگیری کرده و لیست های پیامرسانی و گروه ها را به هر تعداد که می خواهید ایجاد کنید.

با بهره از ساختار بسیار کارامد پروفایل اشخاص ، اطلاعات جامع و همه جانبه ای از طرف حسابها و وضعیت امورشان در اختیار خواهید داشت.

مدیریت
اسناد و مدارک

پلاتفرم نیکراد مجهز به یک سیستم آرشیو قدرتمند مرکزی برای نگهداری همه فایل ها است. از اینرو امکان دسته بندی ، طبقه بندی ، محرمانه سازی ، آرشیو و همچنین به اشتراک گذاری همه انواع فایل ها ، مدارک ، سوابق و اطلاعات فراهم است.

نگهداری سابقه نسخه های متفاوت فایل ها که توسط کاربران مختلف ایجاد شده و یا تغییر یافته اند بسیار آسان شده است.

ارسال و دریافت
ایمیل و پیام کوتاه

هرگاه کاربران به بخش واحد ها رجوع کنند ، سیستم بطور اتوماتیک ایمیل شخصی آنها و همچنین ایمیل واحد هایی را که عضو آنها هستند چک می کند. ایمیل های وارده در سیستم ثبت و ارجاع می گردند.

برای ارسال ایمیل به یک شخص ، تنها کافیست که یک رویداد از نوع ایمیل صادره ایجاد و عنوان و متن ایمیل را در رویداد مربوطه وارد کنیم.

پیام رسانی
انبوه

پیامرسانی گروهی چند منظوره را برنامه ریزی کنید تا ساختار اطلاع رسانی به اشخاص توسط ایمیل ، پیامک و غیره مکانیزه و خودکار شود.

قابلیت مذکور این امکان را برای مدیران فراهم کرده که لیست های متنوعی از مشترکین تنظیم کرده و بدون هیچ هزینه اضافی ، پیام ها را در یک زمان به برخی و یا حتی همه آنها ارسال کنند.

شبکه اجتماعی
داخلی

بخش اعلانات به عنوان شبکه اجتماعی ویژه کسب و کار شما ارائه شده تا امکاناتی ارائه دهد که ایده هایتان را به آسانی به اشتراک بگذارید و اخبار ، قوانین ، صورتجلسات و حتی تجربیات خود را برای همه کاربران دیگر و یا یک گروه معین از تیم ها و یا واحد های کاری منتشر کنید.

همچنین تصویر خود را بارگذاری كنید تا تاثیر مطلوب تری بر سایرین داشته باشید.

تغییر سیستم
بدون کد نویسی

فرآیندهای کسب و کار شما بی همتا است. پلاتفرم نیکراد این امکان را برای شما فراهم می کند که جریان امور و اطلاعات را مطابق با ساختار کسب و کار خود و واحد هایش تغییر دهید.

تمام این اعمال سلیقه ها با واحد تنظیمات سیستم که انعطاف پذیر است و در قسمت مدیریت قرار داده شده است به راحتی انجام می شود.

رویکرد مشتری مداری!

مدیریت ارتباط با مشتری

سیستم اینترپرایز به کسب و کارها کمک می کند تا اطلاعات مفید و جامعی از مشتریانشان گردآوری کنند ، انتظارات و درخواست های آنها را به موقع پیگیری و از نارضایتی آنها جلوگیری کنند ، بازار و الگوهای خرید جدید را کشف کرده و فعالیتهای بازاریابی خود را گسترش دهند. با بالا بردن سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریان ، آینده کسب و کار خود را تضمین کنید.

بازاریابی و فروش

از امکانات مدیریت فعالیت های تبلیغاتی استفاده کنید تا بازار های احتمالی بالقوه را توسط بازاریابی از راه دور ، ارسال نامه ها ، پیامرسانی توسط پیامک و ایمیل های تبلیغاتی گروهی و یا برنامه های ماهانه برای تماس های تلفنی و ملاقات های حضوری شناسایی کنید.

پورتال مشتریان

سیستم تیکتینگ قدرتمند و درگاه آنلاین یکپارچه با سیستم اداری ، بر روی پلاتفرم مستقر می گردد تا مشتریان و همکاران تجاری بتوانند کلیه امور را از طریق اینترنت ثبت و پیگیری کنند و این ضرورت امروز کسب و کارها برای رقابت در بازار است.

سرنخ ها
و سوابق رویداد ها

سرنخ ها ، مشتریان بالقوه هستند که اطلاعات کامل و موثقی از آنها در اختیار نداریم. اطلاعات و جزئیات کامل سرنخ ها نظیر وضعیت ، منشاء ، درجه ، تاریخ ایجاد و غیره را ثبت ، گروه بندی و پیگیری کنید.

امکانات طبقه بندی اطلاعات به شما این امکان را می دهد که عملیات فروش را بر مبنای گروه ، منشاء و صنف هر سرنخ پیش ببرید. سرنخ ها به آسانی به سایر انواع اشخاص تایید شده تبدیل می شوند.

فرصت ها ، تبلیغات
و مجاری جذب مشتری

با مدیریت فعالیت های تبلیغاتی ، بازار های احتمالی بالقوه را توسط بازاریابی از راه دور ، ارسال پست ها یا ایمیل های تبلیغاتی گروهی و یا برنامه های ماهانه برای تماس های تلفنی و ملاقات های حضوری شناسایی کنید.

فرصت های خود را ثبت و پیگیری کنید و مسیر فروشتان را تحلیل کنید. رویداد های مربوطه را در همان زمان ثبت و ساماندهی کرده تا آخرین تغییرات را در زمانی که نیاز به اقدام دارید در اختیار داشته باشید.

امور مشتریان
و خدمات پشتیبانی

مسائلی که در رابطه با خدمات مشتریان مطرح می شود را از همان زمان آغاز دنبال کنید و تا زماینکه به سرانجام برسند به شکل موثری مدیریت کنید.

هر زمانیکه در وضعیت سرویس در حال ارائه به مشتری تغییری ایجاد شود و یا آن موضوع به کاربر یا واحد دیگر محول گردد ، اقدامات و اطلاعات مربوطه ثبت شده و وضعیت عملیات صورت گرفته همیشه قابل رسیدگی و کنترل خواهد بود.

هوش تجاری
و تحلیل اطلاعات

از این پس ، هرگز فرصت های کلیدی تجاری خود را از دست نمی دهید و هیچ وقت بی خبر از مشکلات و نیاز های ضروری مشتریانتان نخواهید بود.

گزارشات گسترده و انعطاف پذیر هستند و کار با آنها ساده است. داشبورد و ابزارهایی برای تحلیل اطلاعات ارائه شده که وضعیت فروش ، بازاریابی ، خدمات و پشتیبانی های شما را در یک نگاه روشن می سازند.

شتاب دهنده ها
برای کسب و کار شما!



فرایند های
گردش کار اتوماتیک

می توانید توسط ماژول شتاب دهنده ها ، فرآیند های متوالی گردش کار اتوماتیک تعریف کرده و آنها را برای خودکار سازی و ارتقاء روال های کاری کسب و کارتان به کار ببرید. فرآیندهای خودکار نتایج بهتری را برای پرونده های پیچیده به ارمغان می آورند و روند ارائه محصولات و خدمات به مشتریان را بهینه می کنند.

سیستم ردگیری پرونده ها ابزار قدرتمندی است که با بهره از فرآیند های گردش کار ، روال های کاری را ساده تر می کند.



طراحی فرم های اطلاعاتی

امكان طراحی فرم های پویا به منظور ذخیره اطلاعات مربوط به بخشهای مختلف در قالب فرم ارائه شده تا هنگام ثبت یك سند در بخش آرشیو و یا در هنگام ثبت یك توضیح در یك رویداد ، اطلاعات مربوطه در قالب فرم ذخیره گردد. بدین ترتیب داده های ذخیره شده از نظم و خوانایی بیشتری برخوردار می گردند.

داد و ستد خود را ترقی دهید!

فروش پیشرفته

پیش فاکتورها ، سفارشات ، صورتحساب ها و قرارداد ها را به سرعت ایجاد کرده و آنها را به پروفایل اشخاص ، پرونده ها و فرصت ها وصل کنید. در صورت تمایل سند های مالی مربوطه نیز به صورت خودکار صادر می شوند.

عوامل فروش شما می توانند اطلاعات کامل و به روز شده تا لحظه آخر را هر زمان که می خواهند در اختیار داشته باشند تا به تمامی سوالات مشتریان پاسخ دهند. از جمله اینکه در چه انباری چه محصولی موجود است ، تعرفه قیمت ها چیست و اطلاعاتی دیگر از قبیل اطلاعات خاص مشتریان ، هزینه ها ، مبالغ و غیره.

مدیریت خرید

به سادگی می توانید رسید های دریافت کالا را برای تامین کنندگان صادر کرده و آنها را به برگه های سفارش خرید ، اطلاعات پرداخت و تخفیف های اعمال شده مرتبط کنید. این ماژول با سیستم های انبارداری و همچنین حسابداری مالی اتصال کامل دارد.

فروشگاه آنلاین

فروشگاه اینترنتی یکپارچه با سیستم های اداری ، فروش و انبار مستقر می گردد تا مشتریان و همکاران تجاری ضمن مشاهده آنلاین فهرست کالاها و میزان موجودی آنها ، ثبت سفارش کرده و صورتحساب ها را مشاهده ، پرداخت و پیگیری کنند.

بهینه سازی
فرایند فروش

یک فرایند فروش تنظیم کنید و ترتیبی دهید که پیروی از آن برای سایرین ساده باشد.

ماژول های انعطاف پذیر فروش به شما کمک می کنند که رسیدگی به سفارشات از طریق حذف گره ها ، جلوگیری از اشتباهات و در نهایت برقرار کردن یک روال هموار از مرحله صدور پیش فاکتور تا آماده سازی ، تسویه و تحویل سفارش ، ساده شود.

تدارکات پیشرفته

روال خرید خود را از مرحله آغاز تا انتها پیگیری کنید. فرایند خرید و تصمیم گیری ها می تواند به منظور ساده سازی زنجیره تامین اتوماتیک شود.

برگه های سفارشات خرید را که بیانگر کالاها و خدمات مورد نیاز و سایر اطلاعات ضروری هستند ایجاد کرده و نگهداری کنید. ارسال سفارش خرید به فروشنده به منزله یک پیشنهاد قانونی برای خرید محصولات یا خدمات است.

تبدیل
اطلاعات

اسناد مختلف نظیر صورتحساب ها و غیره را به صورت دستی و یا کاملا اتوماتیک به روش فراخوانی و تبدیل محتویات یک پیش فاکتور ، سفارش و یا حتی قرارداد معین ایجاد نمایید.

به طور کلی اطلاعات ثبت شده در اسناد فروش ، خرید و حتی انبارداری به طور کامل قابل تبدیل به یکدیگر می باشند.

صدور خودکار
اسناد حسابداری

از آنجایی که همه ماژول ها بخشی از یک سیستم واحد هستند ، انجام عملیات در هر بخش تاثیر خود را بر حساب های متناظر در بخش حسابداری مالی می گذارد.

صدور خودکار اسناد حسابداری مالی تاثیر شگرفی در افزایش سرعت عملکرد و نیز بالا بردن دقت گزارشات مالی دارد.

کنترل
موجودی انبار

به صورت خودکار میزان موجودی کلیه کالاهایی را که در انبار دارید کنترل کنید. بدین ترتیب ، به طور اشتباهی ، بیش از آنچه که موجود دارید نخواهید فروخت.

توضیحات افزوده

امکان ثبت متون و یا فرم های اطلاعاتی ثابت و یا متغیر به منظور چاپ در مدارک نظیر پیش فاکتور ها ، صورتحساب ها ، قراداد ها و غیره فراهم است.

نحوه پرداخت

نحوه پرداخت بیانگر دوره زمانی است که خریدار می بایست یک حساب تسویه نشده را پرداخت کند. در این سیستم گزارشات بسیار کاربردی طراحی شده که صورتحساب های پرداخت نشده را مشخص کرده و تعداد روز های تاخیر در پرداخت را محاسبه می کند.

به کار گیری
واحد های ارزی

این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که قیمت کالاها و خدمات را بر مبنای ارز مورد نظرشان ملاحظه کنند.

از این روی ، واحد پول استفاده شده در مدارک خرید و فروش می تواند بر مبنای ارز متفاوت با آنچه که به عنوان پیش فرض سیستم تعریف شده است تنظیم گردد.

محاسبه
سود فروش

تحلیل آنی آیتم های کالای فروخته شده قابلیت کاربردی است که برای صورتحساب های فروش در نظر گرفته شده.

این قابلیت به شما دید واضحی می دهد در ارتباط با آنچه که دارید کسب می کنید ، بهای تمام شده کالا و در نهایت نحوه وارد شدن و یا خارج شدن سرمایه تان.

نظارت هوشمندانه بر انبار!

اقلام را به دقت ثبت کنید

ماژول انبارداری امکان کنترل کامل بر روی موجودی انبار را به شما می دهد. شما می توانید اقلام کالا را به دقت ثبت کنید و رضایت مشتری را با راهکارهای نوین مدیریت موجودی بالا ببرید.

کنترل کلیدی انبار

از وضوح نتایج مهمی که از کنترل موجودی و مدیریت زنجیره تامین حاصل می شود لذت ببرید. این راه حل اطلاعات واقعی و دقیقی را راجع به انبار در اختیار ما قرار می دهد ، از جمله دریافت ، محل استقرار و انتقال کالا ها ، همچنین ارزش دقیق و وضعیت آنها.

تعدیلات انبار

این امکان به منظور تنظیم میزان موجودی کالاها در نظر گرفته شده است و می تواند موجودی کالاها را در انبار های مختلف افزایش و یا کاهش دهد.

برگه های تعدیلات انبار برای ثبت تنظیمات تکمیلی موجودی کالا و مقاصدی نظیر ثبت کسر و اضافات انبار ، نقل و انتقال کالاها بین انبارهای مختلف و تبدیل و دگر سازی کالاها استفاده می شود.

نقل و انتقال
تبدیل و دگرسازی

نقل و انتقال کالا جابجایی اقلام موجود از یک مکان به مکان دیگر است. تبدیل و دگر سازی تکنیکی است که برای تبدیل كردن یك كالا به كالای دیگر استفاده می شود.

حواله ها

مدارکی هستند که معمولا به عنوان مجوز خروج کالاها از انبار کاربرد دارند. در برخی از موسسات ، مسئول انبار در هنگام دریافت حواله انبار ، کالاها را تحویل می دهد.

یکی دیگر از کاربردهای حواله انبار ، اخذ امضای مشتری و یا نماینده وی به عنوان تحویل گیرنده کالا می باشد.

رخداد ها و بازرسی

یک راه حل مستقل و تکمیل کننده به منظور بازرسی وقایع مرتبط با ورود و خروج کالا در انبار می باشد.

بدین ترتیب بازرسین انبار عملیات ورود و خروج کالا را تحت نظر قرار می دهند. این فرایند برای کنترل عملیات و آشکار کردن مغایرت ها موثر است.

رسید ها

رسید ها می توانند به عنوان سندی برای تایید ورود کالا به انبار استفاده شوند.

در برخی از موسسات ، مسئول خرید و تدارکات ، در هنگام دریافت رسید ورود کالا به انبار ، صورتحساب و یا قرارداد خرید را تایید و فرایند خرید را تکمیل می کند.

بهای تمام شده

یك جدول جامع به نام كاردكس كلیه مراحل سرگذشت كالا را در انبار مشخص ، از ابتدا تا انتهای یك دوره مالی نمایش می دهد و میزان ورود ، خروج ، موجودی و ارزش كالا را در هر مرحله مشخص می كند.

این سیستم برای ارزش یابی کالا از روش میانگین موزون استفاده می کند.

هدایت خودکار

در صورتیکه رویدادهای داینامیک از جمله رسیدهای انبار در کنار سایر رویدادها درون پرونده ها قرار گیرند ، بخشی از فرایند های گردش کار اتوماتیک شده و از امکانات آن تبعیت می کنند. بدین ترتیب رویدادهای داینامیک با ساختار منسجم تری ذخیره و مدیریت می شوند.

بهره مندی از
امکانات پلاتفرم

رویدادهای داینامیک همانند رویدادهای عمومی امکان استفاده از کلیه امکانات پلاتفرم نیکراد را دارند. به عنوان یک مثال می توان به برگه تعدیلات انبار تعدادی فرم ، فایل و توضیح ضمیمه کرد و ضمن تعیین سطح محرمانه بودن ، آن را به یک واحد دیگر ارجاع داد.

نو آورانه حسابداری کنید!

حساب و کتاب کامل و دقیق

هدف نیرو بخشیدن به کسب و کارهاست تا موثرتر مدیریت شوند و خدمات خود را با دقت بیشتری به مشتریان ارائه دهند. این ماژول به شکل کارامدی امکانات محوری حسابداری نظیر گردش حسابها ، دفاتر روزنامه و کل ، حسابهای دریافتنی و پرداختنی ، مدیریت نقدینگی و غیره را با هم هماهنگ و یکپارچه می کند.

بهبود عملکرد کسب و کار

حسابداری داینامیک ، مهمترین فرایند های شما را خودکار می کند ، وابستگی شما را به برنامه های صفحات گسترده کاهش داده و بینش عمیقی در ارتباط با عملکرد حقیقی کسب و کارتان به شما می دهد. با بهره از یک راه حل واحد و یکپارچه و استاندارد سازی فرایند ها ، کارایی و توان مالی خود را افزایش و هزینه های پشت صحنه را کاهش دهید. این همان چیزی است که برای افزایش سودمندی ، تصمیم گیری سریع تر و هدایت کسب و کارتان به جلو نیاز دارید.

در هر زمان
و در هر مکان

نیکراد این امکان را فراهم کرده که در هر زمان ، هر مکان و با استفاده از هر وسیله ای مثل تبلت و موبایل به کلیه اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. ماهیت تحت وب ، امکان دسترسی به اطلاعات را توسط هر نوع دستگاه متصل به اینترنت در هر نقطه دنیا فراهم می کند.

حسابهای دریافتنی
و پرداختنی

با بهره از امکانات گسترده ماژول حسابداری مالی ، تمام جنبه های فروش و درآمد خود را در کمترین زمان بررسی کرده ، روند ورود نقدینگی را بهینه و گرایش مشتریان به محصولاتتان را افزایش دهید. همچنین تعهدات خود به تامین کنندگان را پیگیری کرده و ضمن کنترل گردش نقدینگی ، سرعت ثبت اطلاعات را بالا ببرید.

سندهای مالی
و تنظیم دفاتر قانونی

سند ها قلب سیستم حسابداری مالی هستند که کارکرد های دسته بندی شده و متنوعی را ارائه می دهند. ضمن گزارشات گردش حسابها و خلاصه سازی عملکرد های روزانه ، دفاتر قانونی نظیر کل و روزنامه به ساده ترین شکل تنظیم شده و صورتهای مالی آماده می گردند.

ماژول سند های مالی به طور کامل با سایر بخش هایی که اسناد حسابداری مالی را به صورت خودکار ثبت و تنظیم می کنند ، یکپارچه شده است.

دریافت ها
و پرداخت ها

برای ثبت عملیات مربوط به پرداخت وجه به طرف حساب ها و یا دریافت وجه از ایشان ، از رویداد های ایجاد شده توسط سیستم خزانه داری استفاده می کنیم.

در این رویداد ها ، حسابهای مالی که نقش آنها در سیستم خزانه داری به عنوان صندوق ، حساب بانکی ، تنخواه گردان و نظایر آنها مشخص شده است به عنوان منبع دریافت و یا پرداخت وجه مشخص می گردند.

اسناد دریافتنی
و پرداختنی

به طور کلی چک های دریافتی و یا پرداختی ثبت شده در رویداد های دریافت و پرداخت در بخش های مربوطه قابل رویت و پیگیری هستند. وضعیت اسناد دریافتنی: معلق / در جریان وصول / برگشت خورده / باطل شده / پاس شده. وضعیت اسناد پرداختنی: معلق / مرجوع شده / برگشت خورده / باطل شده / پاس شده.

مراکز هزینه

با بهره از حسابهای هزینه ، معرفی شعب ، مراکز هزینه ، پرونده ها و حسابهای شناور ، حسابداری چند بعدی شکل می گیرد که نمای چند سطحی و چند بعدی از وضعیت کسب و کار ارائه می دهد.

شعب و بخشهای موسسه را به عنوان مراكز هزینه معرفی و رویدادهای مالی مربوطه را مشخص نمایید تا امكان تهیه گزارش از عملكرد آنها به تفکیک فراهم گردد.

پروژه ها

از وضعیت هزینه ها و منافع پروژه ها مطلع باشید و آنها را موثر و پر سود کنید. حسابداری داینامیک شما را از هزینه های واقعی پروژه های انجام شده آگاه کرده تا شما پیشنهاد های هوشمندانه تری برای پروژه های بعدی ارائه دهید.

یکپارچکی با سیستم اداری این امکان را فراهم می کند که بر روند اجرای پروژه نظارت داشته و منابع مالی و انسانی متناسب را مهیا کنید.

حسابهای شناور

در هنگام ثبت آرتیكلهای اسناد حسابداری ، امكان مشخص نمودن موضوعات شناور نظیر اشخاص و پرونده ها ، مرتبط با رویداد مالی وجود دارد. موضوعات شناور وابسته به یك حساب والد نیستند و می توانند با تمامی حسابهای اصلی (کل ، معین و تفصیلی) در ارتباط باشند.

ارتباط حسابهای شناور با حسابهای اصلی در هنگام صدور اسناد حسابداری تعیین می شود. بدین ترتیب اطلاعات عملکرد حسابداری مالی در باطن حسابهای اصلی نگهداری می شود و با استفاده از موضوعات شناور می توان گزارشات خاص را از كلیه حسابهای اصلی و به صورت سرتاسری استخراج نمود.

امکان معرفی مراكز هزینه و پروژه ها و همچنین پرهیز از تكرار تعریف حسابهای همنام در ساختار درختی از مزایای استفاده از موضوعات شناور هستند.

عملیات ویژه

مجموعه ای از امکانات تکمیلی به منظور تسهیل در امور کاربران فراهم گردیده است. با بهره از زیر سیستم های یکپارچه و نوین حسابداری می توانید مستقل از اندازه و میدان عمل مجاری خود ، سودمندانه و موثر به کسب و کار بپردازید.

تحلیل مالی

استراتژی های موفق کسب و کار بر پایه تصمیمات هوشیارانه ای هستند که با تحلیل اطلاعات دقیق و شفاف اتخاذ شده باشند.

در بخش تحلیل پلاتفرم نیکراد ، امکانات بسیار گسترده و قابل انعطاف به منظور آنالیز داده های ثبت شده به وسیله ماژول حسابداری مالی و تهیه گزارشات کاربردی و صورت های مالی فراهم شده تا شما را به هدف مطلوب برساند.

تولید و ساخت را
به شکل پایدار بهبود دهید!

یک راه حل متفاوت

برای ثبت و کنترل عملیات تولید محصول ، مونتاژ کالا و همچنین مجزا کردن قطعات از ماژول تولید استفاده می شود. بدین ترتیب قادر خواهید بود تمامی عملیات تولید استاندارد را مانند عملیات مبتنی بر فن آوری ، تدارکات تولید ، برنامه ریزی و زمان بندی اجرا فرمایید. مهمتر از همه آنکه پی خواهید برد که چقدر رسیدگی و پیگیری دسته ها و شماره سریال ها ساده است.

امکانات تعبیه شده در ماژول تولید ، قابلیت های گسترده و انعطاف پذیری لازم را برای تامین کردن الزامات متنوع مدیریت کاری صنایع گوناگون از جمله صنعتی ، فوق پیشرفته ، الکترونیک ، کالاهای مصرفی بسته بندی شده و دیگر تولید کنندگان فراهم می آورد.

فرمول های
تولید و ساخت

فرمول های تولید ارائه شده اند تا طرح های پیش فرض به منظور تسهیل فرایند تولید معرفی شوند.

یک فرمول تولید می تواند محصولات را به همان شکلی که طراحی می شوند ، سفارش داده می شوند ، ساخته و یا حتی نگهداری می شوند تعریف کند.

فرمول ها در ذات به شکل سطوح بالا در سلسله مراتبی هستند که می تواند نمایانگر یک محصول واسط و یا کالای ساخته شده نهایی باشد.

فرم های
عملیات تولید

به منظور ثبت و کنترل عملیات حقیقی تولید از فرم های تولید استفاده می کنیم که فرایند توسعه محصول را به واسطه مجموعه ای از امکانات بومی جهت همکاری تیمی تسریع می کند.

این امکان فراهم است که میزان محصول تولید شده نهایی ، مواد مصرفی و همچنین هزینه های مستقیم و ثابت را در یک فرم تولید ثبت و تنظیم کنیم.

در هر حال استفاده از فرمول های از پیش آماده فرایند تولید را به شکل قابل توجهی تسهیل و تسریع می کند.

محاسبه دقیق
هزینه ها

محاسبه خودکار هزینه ها و بهای تمام شده کالاهای تولید شده این امکان را می دهد که ضمن کنترل ارزش موجودی کالا و هزینه های تولید ، بهای استاندارد را در مقابل بهای حقیقی ارزیابی کنیم.

بهای استاندارد می تواند توسط کاربر معرفی شده و یا به صورت خودکار توسط سیستم و به واسطه صورت مواد مصرفی برای هر محصول محاسبه گردد.

هزینه ها با بهره از فرایند محاسبه بهای تمام شده تولید در ارزش گذاری کلیه محصولات نهایی اعمال می شوند.

برنامه ریزی
و زمان بندی

ارتباط تنگاتنگ با امکانات گسترده ارائه شده در پلاتفرم ، فرایند تامین اطلاعات به منظور ثبت ، کنترل و برنامه ریزی عملیات تولید را بسیار کارامد و موثر می کتد.

ساختار مشابه با سایر ماژول ها ، این امکان را فراهم کرده که پروسه تولید به سادگی درون یک فرایند اتوماتیک گردش کار پیش رود.

همچنین گزارشات و روال های موثری به منظور مدیریت موجودی کالا و تامین مواد مستقیم در راستای تعامل فرایند تولید با مدیریت زنجیره تامین فراهم است.

پرسنلی ، احکام
و حقوق و دستمزد پیشرفته!

جامع ، کارامد و با انعطاف پذیری بالا

مدیریت کارکرد کارکنان و محاسبه میزان حقوق و دستمزد ایشان دیگر دشوار نیست. این ماژول یک سیستم جامع و هوشمند مدیریت منابع انسانی است که تسهیلات گسترده ای در ارتباط با مدیریت و نظارت بر عملکرد و مسئولیت های پرسنل ارائه می دهد. هسته قدرتمند پایگاه داده و امکانات بسیار گسترده کمک می کند که مدیریت منابع انسانی ساده تر ، دقیق تر و موثرتر انجام شود.

به منظور بالا بردن ارزش مهمترین منابع یک کسب و کار یعنی نیروی انسانی آن ، نیاز به یک راه حل برای کاهش هزینه ها و مشکلات این امر مشهود است. به تدریج که کسب و کار شما رشد می کند ، استفاده از یک راه حل مقرون به صرفه و انعطاف پذیر به منظور نظارت بر نیروی انسانی رو به رشد ، متنوع و پراکنده شده ضروری خواهد بود.

با فراخوانی اطلاعات در قالب فایل اکسل که از دستگاه های حضور و غیاب نیز قابل تهیه و تنظیم هستند ، روال ثبت عملکرد کارکنان ، مکانیزه می شود.

تهیه خودکار فایل لیست بیمه و فایل مالیات حقوق ، عملیات حقوق و دستمزد ماهیانه را به یک روال ساده و آسان تبدیل کرده و یک دغدغه بزرگ را رفع می کند.

Some Text 1...
Some Text 2...


Powered by Nikrad Enterprise Gateway

Copyright © 2024 Nikrad Hypersystems
All rights reserved