|
پکیج های پرایم |
مالی | حسابداری ، خزانه داری | جدول مقایسه درخواست دمو پرایم درخواست مشاوره |
خدماتی | حسابداری ، خزانه داری ، خرید ، فروش | ||
تجاری | حسابداری ، خزانه داری ، خرید ، فروش ، انبارداری |
پکیج های اکسپرس |
مالی | حسابداری ، خزانه داری ، اموال و دارائی | کاتالوگ درخواست دمو اکسپرس درخواست مشاوره |
خدماتی | حسابداری ، خزانه داری ، اموال و دارائی ، خرید ، فروش | ||
تجاری | حسابداری ، خزانه داری ، اموال و دارائی ، خرید ، فروش ، انبارداری | ||
تولیدی | حسابداری ، خزانه داری ، اموال و دارائی ، خرید ، فروش ، انبارداری ، تولید |
پکیج های اینترپرایز |
Core | امور اداری و CRM | کاتالوگ درخواست دمو اینترپرایز درخواست مشاوره |
Pro | امور اداری و CRM ، خرید ، فروش | ||
Advance | امور اداری و CRM ، خرید ، فروش ، انبار ، حسابداری ، خزانه داری ، اموال | ||
Ultimate | امور اداری و CRM ، خرید ، فروش ، انبار ، حسابداری ، خزانه داری ، اموال ، تولید |
سیستم اینترپرایز با بهره از پلاتفرم فرایند مدار و ساخت یافته ، الگوی مدیریتی نوینی را ارائه می دهد تا مدیریت کسب و کارتان یکپارچه شود. تکنولوژی ساخت آن تحت وب بوده و ضمن امکان دسترسی کامل به اطلاعات از راه دور ، یک اداره بدون کاغذ را برای شما برقرار می کند.
پلاتفرم نیکراد مناسب برای انواع مختلف اصناف طراحی شده. مدیریت کسب و کارتان را ساماندهی کرده و دید همه جانبه ای را از موسسه تان ، واحد هایش و گردش کارها ارائه می دهد.
سیستم طبقه بندی و محرمانه سازی قدرتمندی فراهم شده که می تواند انواع اطلاعات از جمله رویداد ها ، اسناد ، پرونده ها و غیره را به کاربران ، واحد ها و تیمها اختصاص دهد و داده ها را با سطوح امنیتی مختلف کنترل کند.
تقویم کاری
|
پروفایل اشخاص
|
ارسال و دریافت
|
شبکه اجتماعی
|
سیستم اینترپرایز به کسب و کارها کمک می کند تا اطلاعات مفید و جامعی از مشتریانشان گردآوری کنند ، انتظارات و درخواست های آنها را به موقع پیگیری و از نارضایتی آنها جلوگیری کنند ، بازار و الگوهای خرید جدید را کشف کرده و فعالیتهای بازاریابی خود را گسترش دهند. با بالا بردن سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریان ، آینده کسب و کار خود را تضمین کنید.
از امکانات مدیریت فعالیت های تبلیغاتی استفاده کنید تا بازار های احتمالی بالقوه را توسط بازاریابی از راه دور ، ارسال نامه ها ، پیامرسانی توسط پیامک و ایمیل های تبلیغاتی گروهی و یا برنامه های ماهانه برای تماس های تلفنی و ملاقات های حضوری شناسایی کنید.
سیستم تیکتینگ قدرتمند و درگاه آنلاین یکپارچه با سیستم اداری ، بر روی پلاتفرم مستقر می گردد تا مشتریان و همکاران تجاری بتوانند کلیه امور را از طریق اینترنت ثبت و پیگیری کنند و این ضرورت امروز کسب و کارها برای رقابت در بازار است.
سرنخ ها
|
فرصت ها ، تبلیغات
|
امور مشتریان
|
هوش تجاری
|
می توانید توسط ماژول شتاب دهنده ها ، فرآیند های متوالی گردش کار اتوماتیک تعریف کرده و آنها را برای خودکار سازی و ارتقاء روال های کاری کسب و کارتان به کار ببرید. فرآیندهای خودکار نتایج بهتری را برای پرونده های پیچیده به ارمغان می آورند و روند ارائه محصولات و خدمات به مشتریان را بهینه می کنند.
سیستم ردگیری پرونده ها ابزار قدرتمندی است که با بهره از فرآیند های گردش کار ، روال های کاری را ساده تر می کند.
امكان طراحی فرم های پویا به منظور ذخیره اطلاعات مربوط به بخشهای مختلف در قالب فرم ارائه شده تا هنگام ثبت یك سند در بخش آرشیو و یا در هنگام ثبت یك توضیح در یك رویداد ، اطلاعات مربوطه در قالب فرم ذخیره گردد. بدین ترتیب داده های ذخیره شده از نظم و خوانایی بیشتری برخوردار می گردند.
پیش فاکتورها ، سفارشات ، صورتحساب ها و قرارداد ها را به سرعت ایجاد کرده و آنها را به پروفایل اشخاص ، پرونده ها و فرصت ها وصل کنید. در صورت تمایل سند های مالی مربوطه نیز به صورت خودکار صادر می شوند.
عوامل فروش شما می توانند اطلاعات کامل و به روز شده تا لحظه آخر را هر زمان که می خواهند در اختیار داشته باشند تا به تمامی سوالات مشتریان پاسخ دهند. از جمله اینکه در چه انباری چه محصولی موجود است ، تعرفه قیمت ها چیست و اطلاعاتی دیگر از قبیل اطلاعات خاص مشتریان ، هزینه ها ، مبالغ و غیره.
به سادگی می توانید رسید های دریافت کالا را برای تامین کنندگان صادر کرده و آنها را به برگه های سفارش خرید ، اطلاعات پرداخت و تخفیف های اعمال شده مرتبط کنید. این ماژول با سیستم های انبارداری و همچنین حسابداری مالی اتصال کامل دارد.
فروشگاه اینترنتی یکپارچه با سیستم های اداری ، فروش و انبار مستقر می گردد تا مشتریان و همکاران تجاری ضمن مشاهده آنلاین فهرست کالاها و میزان موجودی آنها ، ثبت سفارش کرده و صورتحساب ها را مشاهده ، پرداخت و پیگیری کنند.
بهینه سازی
|
تبدیل
|
کنترل
|
به کار گیری
|
ماژول انبارداری امکان کنترل کامل بر روی موجودی انبار را به شما می دهد. شما می توانید اقلام کالا را به دقت ثبت کنید و رضایت مشتری را با راهکارهای نوین مدیریت موجودی بالا ببرید.
از وضوح نتایج مهمی که از کنترل موجودی و مدیریت زنجیره تامین حاصل می شود لذت ببرید. این راه حل اطلاعات واقعی و دقیقی را راجع به انبار در اختیار ما قرار می دهد ، از جمله دریافت ، محل استقرار و انتقال کالا ها ، همچنین ارزش دقیق و وضعیت آنها.
تعدیلات انبار
این امکان به منظور تنظیم میزان موجودی کالاها در نظر گرفته شده است و می تواند موجودی کالاها را در انبار های مختلف افزایش و یا کاهش دهد. نقل و انتقال
|
حواله ها
مدارکی هستند که معمولا به عنوان مجوز خروج کالاها از انبار کاربرد دارند. در برخی از موسسات ، مسئول انبار در هنگام دریافت حواله انبار ، کالاها را تحویل می دهد. رخداد ها و بازرسی
یک راه حل مستقل و تکمیل کننده به منظور بازرسی وقایع مرتبط با ورود و خروج کالا در انبار می باشد. |
رسید ها
رسید ها می توانند به عنوان سندی برای تایید ورود کالا به انبار استفاده شوند. بهای تمام شده
یك جدول جامع به نام كاردكس كلیه مراحل سرگذشت كالا را در انبار مشخص ، از ابتدا تا انتهای یك دوره مالی نمایش می دهد و میزان ورود ، خروج ، موجودی و ارزش كالا را در هر مرحله مشخص می كند. |
هدایت خودکاردر صورتیکه رویدادهای داینامیک از جمله رسیدهای انبار در کنار سایر رویدادها درون پرونده ها قرار گیرند ، بخشی از فرایند های گردش کار اتوماتیک شده و از امکانات آن تبعیت می کنند. بدین ترتیب رویدادهای داینامیک با ساختار منسجم تری ذخیره و مدیریت می شوند. بهره مندی از
|
هدف نیرو بخشیدن به کسب و کارهاست تا موثرتر مدیریت شوند و خدمات خود را با دقت بیشتری به مشتریان ارائه دهند. این ماژول به شکل کارامدی امکانات محوری حسابداری نظیر گردش حسابها ، دفاتر روزنامه و کل ، حسابهای دریافتنی و پرداختنی ، مدیریت نقدینگی و غیره را با هم هماهنگ و یکپارچه می کند.
حسابداری داینامیک ، مهمترین فرایند های شما را خودکار می کند ، وابستگی شما را به برنامه های صفحات گسترده کاهش داده و بینش عمیقی در ارتباط با عملکرد حقیقی کسب و کارتان به شما می دهد. با بهره از یک راه حل واحد و یکپارچه و استاندارد سازی فرایند ها ، کارایی و توان مالی خود را افزایش و هزینه های پشت صحنه را کاهش دهید. این همان چیزی است که برای افزایش سودمندی ، تصمیم گیری سریع تر و هدایت کسب و کارتان به جلو نیاز دارید.
در هر زمان
|
سندهای مالی
|
اسناد دریافتنی
|
حسابهای شناور
در هنگام ثبت آرتیكلهای اسناد حسابداری ، امكان مشخص نمودن موضوعات شناور نظیر اشخاص و پرونده ها ، مرتبط با رویداد مالی وجود دارد.
موضوعات شناور وابسته به یك حساب والد نیستند و می توانند با تمامی حسابهای اصلی (کل ، معین و تفصیلی) در ارتباط باشند. عملیات ویژهمجموعه ای از امکانات تکمیلی به منظور تسهیل در امور کاربران فراهم گردیده است. با بهره از زیر سیستم های یکپارچه و نوین حسابداری می توانید مستقل از اندازه و میدان عمل مجاری خود ، سودمندانه و موثر به کسب و کار بپردازید. تحلیل مالی
استراتژی های موفق کسب و کار بر پایه تصمیمات هوشیارانه ای هستند که با تحلیل اطلاعات دقیق و شفاف اتخاذ شده باشند. |
برای ثبت و کنترل عملیات تولید محصول ، مونتاژ کالا و همچنین مجزا کردن قطعات از ماژول تولید استفاده می شود. بدین ترتیب قادر خواهید بود تمامی عملیات تولید استاندارد را مانند عملیات مبتنی بر فن آوری ، تدارکات تولید ، برنامه ریزی و زمان بندی اجرا فرمایید. مهمتر از همه آنکه پی خواهید برد که چقدر رسیدگی و پیگیری دسته ها و شماره سریال ها ساده است.
امکانات تعبیه شده در ماژول تولید ، قابلیت های گسترده و انعطاف پذیری لازم را برای تامین کردن الزامات متنوع مدیریت کاری صنایع گوناگون از جمله صنعتی ، فوق پیشرفته ، الکترونیک ، کالاهای مصرفی بسته بندی شده و دیگر تولید کنندگان فراهم می آورد.
فرمول های
|
فرم های
|
محاسبه دقیق
|
برنامه ریزی
|
مدیریت کارکرد کارکنان و محاسبه میزان حقوق و دستمزد ایشان دیگر دشوار نیست. این ماژول یک سیستم جامع و هوشمند مدیریت منابع انسانی است که تسهیلات گسترده ای در ارتباط با مدیریت و نظارت بر عملکرد و مسئولیت های پرسنل ارائه می دهد. هسته قدرتمند پایگاه داده و امکانات بسیار گسترده کمک می کند که مدیریت منابع انسانی ساده تر ، دقیق تر و موثرتر انجام شود.
به منظور بالا بردن ارزش مهمترین منابع یک کسب و کار یعنی نیروی انسانی آن ، نیاز به یک راه حل برای کاهش هزینه ها و مشکلات این امر مشهود است. به تدریج که کسب و کار شما رشد می کند ، استفاده از یک راه حل مقرون به صرفه و انعطاف پذیر به منظور نظارت بر نیروی انسانی رو به رشد ، متنوع و پراکنده شده ضروری خواهد بود.
با فراخوانی اطلاعات در قالب فایل اکسل که از دستگاه های حضور و غیاب نیز قابل تهیه و تنظیم هستند ، روال ثبت عملکرد کارکنان ، مکانیزه می شود.
تهیه خودکار فایل لیست بیمه و فایل مالیات حقوق ، عملیات حقوق و دستمزد ماهیانه را به یک روال ساده و آسان تبدیل کرده و یک دغدغه بزرگ را رفع می کند.