پرسش های متداول
ارائه دهنده پاسخ مفید و موثر برای سوالات رایج
پایگاه دانش
در برگیرنده اطلاعات و مطالب کاربردی ، مدارک و مستندات ، مقالات و اطلاعات فنی
مرکز دانلود
دسترسی به نرم افزار هایی که مجوز آنها را دریافت نموده اید
پیگیری امور  
مشاهده و پیگیری درخواست ها و موضوعات ثبت شده

پرسش های متداول

این مجموعه از پرسش های متداول ، بخشی از سیستم پایگاه دانش می باشد که پاسخهای کوتاه و مفید برای بسیاری از سوالات رایج و پر تکرار ارائه می دهد.

سوالات عمومی

آيا امكان دسترسي به اطلاعات از راه دور وجود دارد؟
سیستم اینترپرایز یک نرم افزار مبتنی بر وب بوده و امکان دسترسی به اطلاعات پلاتفرم اصلی و کلیه داینامیک ها را در کمترین پهنای باند فراهم می کند. اگر در یک شبکه محلی حضور دارید ، در این صورت بدون نیاز ب...
دريافت و ارسال ايميل در كدام سيستم امكانپذير است؟
یکی از امکانات مهم و پر کاربرد که در سیستم اینترپرایز فراهم شده است ، قابلیت دریافت و ارسال ایمیل می باشد. در این سیستم باید اطلاعات فنی مربوط به میل سرور و صندوقهای ایمیل را معرفی نموده تا سیستم ، مد...
منظور از دايناميک ها چيست؟
Nikrad Enterprise Dynamics مجموعه اي از سيستمهاي هوشمند اطلاعاتي هستند که بر روي پلاتفرم پايه نصب شده و با بهره گیری از کلیه امکانات ارائه شده توسط پلاتفرم نظیر میز کار ، دپارتمانها ، پرونده ها ، گردش...

اینترپرایز و اکسپرس

چاپ توضيحات ثابت و متغير در مدارك و صورتحساب ها
یکی از امکانات پر کاربرد که در اختیار داینامیک ها وجود دارد ، امکان ثبت متون متغیر به منظور چاپ در مدارک است. اگر هنگام ثبت پاراف های رویدادهای داینامیک گزینه "قابل اعلان" تیک خورده باشد ، د...
چگونه مي توانم ظاهر صورتحساب ها را تغيير دهم؟
در اينجا فهرست پارامترهايي كه براي تغيير ساختار و شكل ظاهري صورتحساب ها در هنگام پرینت كاربرد دارند ذكر شده است. برای فعال کردن هر یک از این حالتها باید پارامتر مربوطه را درون [] در بخش "تنظیمات ...
ساماندهي به خريد و فروش اقساطي
برای ثبت عملیات خرید و فروش به صورت اقساطی و ساماندهی به دریافت ها و پرداخت های مربوطه ، برای هر صورتحساب یک پرونده ایجاد می کنیم. بنابراین صورتحساب و کلیه دریافت ها و یا پرداخت های مرتبط را به یک پرو...
عملیات پایان دوره مالی در سيستم هاي اينترپرايز و اكسپرس
عملیات حسابداری برای صدور "سند اختتامیه" باید از طریق منوی فرعی سیستم به بخش "عملیات ویژه" رجوه کرده و طبق توضیحات ارائه شده در آن اقدام کنیم. برای آماده سازی سال مالی جدید لازم ...
نحوه تهيه نسخه پشتيبان
این راهنما به منظور آموزش تهیه پشتیبان از سیستم یکپارچه مدیریت کسب و کار نیکراد برای کاربران لایسنس های سالیانه و دائمی (غیر ابری) ارائه شده است. ساختار این محصول نرم افزاری به صورت کاملا مبتنی بر وب ...
نحوه رفع مشکل در دریافت کامل ايميل توسط پلاتفرم
در صورتیکه در هنگام دریافت ایمیل های وارده با مشکلاتی از قبیل فقدان متن ایمیل و یا ضمائم مواجه شدید ، لازم است که از پروتکل های متفاوت IMAP و یا POP3 استفاده کنید....
نحوه محدود كردن دسترسي از راه دور كاربران به اطلاعات
در سیستم اینترپرایز مکانیزم های امنیتی گسترده ای به منظور محافظت و همچنین کنترل حجم اطلاعات تعبیه شده است. افزون بر سیستم محرمانه سازی اطلاعات که به صورت رده بندی و یا به تفکیک تیم و دپارتمان عمل می ...

کلاسیک و سودآور

عملیات پایان دوره مالی در سيستم هاي كلاسيك و سودآور
در پایان یک دوره مالی ، لازم است که به بخش اسناد حسابداری مراجعه و سند اختتامیه را صادر نماییم. بدین ترتیب ، سیستم کلیه اطلاعات اسناد حسابداری را در طی دوره مالی بررسی کرده و سند اختتامیه را ...
نصب سيستم كلاسيك بر روي هارد ديسك اكسترنال و يا فلش ديسك
سیستم های حسابداری نیکراد از جمله کلاسیک اکانتینگ و سودآور همگی قابلیت نصب بر هارد دیسک های اکسترنال و همچنین فلش دیسک ها را دارا می باشند. بدین ترتیب در صورت رعایت نکات ایمنی و درمواقع ضروری امکان جا...

سایر پرسش ها

آيا همراه با محصولات ، راهنماي آموزشی نيز ارائه مي گردد؟
به طور کلی نیکراد محصولات و بسته های نرم افزاری را همراه با مستندات کامل ، راهنمای جامع نصب و همچنین راهنمای گام به گام به منظور راهبری سیستم ارائه می دهد. این امر در راستای استانداردهای مدیریتی و آم...
امكان فعاليت تيمي و همكاري گروهي در كدام سيستم فراهم است؟
در سیستم اینترپرایز نیکراد امکانات گسترده ای به منظور فعالیت تیمی و همکاری مشترک گروهی برای رسیدگی به امور فراهم است. امکاناتی از قبیل راهکارهای به اشتراک گذاری اطلاعات و تقسیم کار و همچنین طبقه بندی ...






Powered by Nikrad Enterprise Gateway

Copyright © 2018 Nikrad Hypersystems
All rights reserved